Identifikace správce:

Václav Živný

se sídlem: Křivánkovo náměstí 33 b, Brno

IČ: 47959401



Podmínky a pravidla rezervačního systému

Náš on-line rezervační systém vám zjednoduší správu vašich rezervací. Současně v něm budete mít přehled o čerpání kreditu či permanentky. 

O veškerém dění na Vámi založeném účtu budete vždy obratem informování na registrovaný email. O některých službách budete informováni formou SMS na registrovaný mobilní telefon.

Bez registrace není možné využívat služeb rezervačního systému. Pokud tak nebudou nastaveny speciální lekce / rezervace. 

Platba kartou online probíhá přes platební bránu GP webpay, po vybrání sportu zaplatíte po zadání možnosti- Platba kartou. Vyplníte požadované údaje z karty, stisknete zaplatit. Následně proběhne 3D Secure ověření a následně obdržíte informace o proběhlé platbě.

Podmínky registrace

Před provedením registrace si přečtěte podmínky a pravidla rezervačního systému a provozní řád naší provozovny. Registrací do rezervačního systému potvrzujete seznámení se s provozním řádem a souhlasíte s jeho dodržováním.

Při porušení pravidel dle provozního řádu si vyhrazujeme právo vámi založenou registraci zrušit.

Postup registrace

Základní registraci provedete na stránkách rezervačního systému.

Po otevření stránky klikněte na políčko "Registrovat". Po vyplnění políček (s označením * jsou povinná) a následném uložení vám bude na uvedenou emailovou adresu zaslán potvrzovací email. Je třeba se přihlásit na svůj email a obratem email potvrdit kliknutím na přijatý odkaz. Tímto je registrace ukončena. 

Podmínky rezervace

Rezervaci může provést pouze registrovaný klient. Na jednu registraci lze rezervovat 2 místa.

V případech, kdy nemáte možnost provést rezervaci online, je možné o rezervaci požádat telefonicky.

 

Postup rezervace

  • přihlaste se do rezervačního systému
  • v kalendáři si vyberte aktivitu
  • zobrazí se okno Nastavení čerpání s dotazem, z čeho se má rezervace strhnout.
  • okamžitě budete informováni (v horní části stránky se zobrazí krátkodobě informační pole) -  rezervace proběhla v pořádku či rezervace se nezdařila + důvod nezdaru
  • v okně vámi zvolené aktivity v kalendáři se po úspěšné rezervaci zobrazí písmeno "R", současně je Vám odeslána zpráva na emailovou adresu s informacemi o provedené rezervaci
  • v mimořádných případech lze rezervaci provést po dohodě na recepci 
  • pokud nebude v době přihlášení dostatečný počet nahlášených klientů, v rezervačním okně bude svítit červený nápis Lekce není ještě otevřená. Chybí rezervací: x V poli kalendáře je toto zobrazené jako žlutý trojúhelník s černým vykřičníkem.

 

Podmínky zrušení rezervace a penalizace

Rezervaci může zrušit pouze registrovaný klient, který danou rezervaci uskutečnil. Většina lekcí má svou penalizační zónu., tzn. čas před lekcí, kdy je již zrušení lekce penalizováno. Pokud zrušíte rezervaci před penalizační zónou, systém Vám vrátí celý kredit, nebo vstup na permanentku. Pokud zrušíte rezervaci v penalizační zóně, systém již nevrací kredit, nebo vstup na permanentku (může vrátit část kreditu / vstupu, dle nastavení systému). Penalizační zóna je uvedena u lekce (zobrazí se po najetí myší na lekci)

 

Postup zrušení rezervace

  • přihlaste se do rezervačního systému
  • nastavte kurzor myši na lekci v kalendáři, na kterou jste přihlášení, nebo na lekci klikněte a pak klikněte na Zrušit rezervaci
  • okamžitě budete informováni (v horní části stránky se zobrazí krátkodobě informační pole) -  zrušení rezervace proběhlo v pořádku, nebo zrušení rezervace proběhlo v pořádku – PENALIZACE
  • v okně Vámi zvolené aktivity v kalendáři po úspěšném zrušení rezervace zmizí písmeno "R", současně je Vám odeslána zpráva na emailovou adresu s informacemi o provedeném zrušení rezervace
  • ke zrušení lekce dojde automaticky v případě, že není splněna podmínka nastaveného minimálního počtu přihlášených klientů (min. počet je vždy uveden v detailu aktivity v kalendářním rozpisu). Při automatickém zrušení lekce je kredit / vstup automaticky přiřazen zpět na Váš účet.

Podmínky náhradníka

Do pozice náhradníka se lze přihlásit nejpozději 2 hodiny před zahájením vybrané aktivity. Po tomto časovém limitu se nelze přihlásit jako náhradník, ani nedojde k automatickému přesunutí na uvolněné místo aktivního klienta. 

Pokud se uvolní místo na vybrané aktivitě před časovým limitem 1h, systém Vás automaticky přesune z náhradníka do aktivního klienta a je vám automaticky stržen kredit či vstup.


Podmínky kreditního systému a postup dobití kreditu

Kredit se dobíjí na recepci našeho centra. Minimální částka pro dobití kreditu je 500,- Kč. 

Platnost kreditu od dobití je 12 měsíců. Minimální částka pro prodloužení platnosti kreditu je 500,- Kč








Obecné řešení sporů

  • Všechny případné spory vzniklé mezi Prodávajícím a Kupujícím se zavazují Prodávající a Kupující řešit především vzájemnou dohodou obou stran.
  • Kupující, který je v postavení spotřebitele, bere na vědomí, že v souladu se zákonem č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele, v platném znění, je subjektem věcně příslušným k mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ve smyslu citovaného zákona, tedy i k mimosoudnímu řešení sporů ze smluv uzavřených mezi Kupujícím a postavení spotřebitele na straně jedné a Prodávajícím na straně druhé za použití těchto Obchodních podmínek je v souladu s § 20e písm. d) citovaného zákona České obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, Praha 2, PSČ 120 00, IČ 00020869, internetová adresa http://www.coi.cz.
  • Je-li kupující spotřebitel a nedojde-li k dohodě dle odst. 1., mimosoudní řešení všech těchto sporů spadá do pravomoci České obchodní inspekce.
  • Všechny případné spory vzniklé mezi Prodávajícím a Kupujícím lze také řešit on-line prostřednictvím k tomu určené ODR platformy.
  • Není-li kupující spotřebitel a nedojde-li k dohodě dle odst. 1, anebo je-li kupující spotřebitel a nebyl-li spor vyřešen mimosoudně dohodou dle odst. 1. a současně nebyl-li spor vyřešen mimosoudně před Českou obchodní inspekcí, řešení všech těchto sporů spadá do pravomoci obecných soudů České republiky. 

 

Cookies Aby rezervační systém fungoval tak, jak má (souhlas s cookies)